Bordowe koszulki - part 01

Tym razem nie będzie komiksu. Ostatnio mam natłok różnych innych zajęć - tych związanych z planszówkami i tych drugich. Z tego powodu będę musiał zrezygnować z czwartkowych publikacji, ale nie zamierzam przestać rysować :) - na Games Fanatic i Spiellust nadal będą pojawiały się komiksy. Najprawdopodobniej zrezygnuję też z ankiety oceniającej (nie była zbyt oblegana) i ewentualnie będzie pojawiała się raz na jakiś czas zbiorcza ankieta (oczywiście anonimowa ;)).

Zainspirowany propozycją Pawła (pjaja) zakupu koszulek z USA zawładnęła mną chęć stworzenia własnych projektów. Wczoraj miałem małą chwilę wolną, więc powstał projekt dla miłośników GoT'a.

Co o tym sądzicie? Zdaję sobie sprawę, że coś trzeba jeszcze poprawić/dodać/itp. np. perspektywę, ale mi się podoba :) Kiedy będę miał gotowe, powiedzmy trzy projekty, skontaktuję się z jakimś "wytwarzaczem koszulek" (wstępnie rozmawiałem z a-x) i może będzie można upiększać swe męskie i żeńskie klaty "bordowymi" koszulkami :D

5 komentarzy:

  Paweł

13 marca 2008 11:36

Tym razem przed cannehalem :)

Koszulka jest rewelacyjna - mocno hermetyczna (nikt poza znawcami GoTa jej nie zrozumie) ale naprawdę świetna (co innego mogłem zresztą napisać po tym, jak stwierdziłeś, że to ja Cię zainspirowałem :P)

W każdym razie moje zamówienie już masz :)

  Tomasz Luch

13 marca 2008 12:22

Damn! :)

Świetna koszulka, mniej więcej wiem o co chodzi, ale w GoT'a nie grałem.

Jak tam mój pomysł na koszulkę z Hivem? ;) (tylko dla dorosłych)

Czekamy na nowe projekty.

Pozdrawiam

  edrache

13 marca 2008 12:41

paweł - wiem, że jest hermetyczna; póki co tylko takie będę robił :) - no chyba, że dostanę jakiegoś olśnienia na świetny projekt ogólnodostępnej

cannehal - koszulka na podstawie Twojego pomysłu jest następna w kolejce :); potrzebuję tylko czasu, więcej i więcej :)

  Lim-Dul

13 marca 2008 17:16

Zawsze jak ktoś wspomina GoT-a przypomina mi się Diplomacy.

Projekt koszulki najwyraźniej z podobnym zamysłem, co tutaj:

http://www.gameink.net/components/com_virtuemart/shop_image/product/da36a7a4a3ac57885db339619e2aa982.jpg

Wredne gry. :-D

  edrache

13 marca 2008 19:16

rzeczywiście zainspirowała mnie ta koszulka, ale dopiero ty lim-dul mi o tym przypomniałeś :)
W Diplomacy nie grałem, w przeciwieństwie do GoTa i tak powstał projekt