Bordowe koszulki - part 03

Powstał kolejny projekt koszulki. Tym razem coś mi w nim nie pasuje, ale nie wiem do końca co. Może mi pomożecie? :)


Oprócz nowego wzoru dwie poprawki. Pierwsza jest nie tyle poprawką, co nową wersją. Skoro są jakieś przecieki, że GoT ma wyjść po polsku, to koszulka też musi być w naszym ojczystym języku, prawda?


Niestety font, którego użyłem nie ma polskich znaków i dlatego zamiast "Nigdy nie ufaj przyjaciołom" jest "Nigdy nie ufaj przyjacielowi" (słowo sojusznik z oczywistych względów odrzuciłem na początku).

Na koniec poprawka językowa. W pomyśle Tomka "cannehala" miało być "BeeHive yourself!", które jest poprawne, ale ja zrezygnowałem z "yourself". Poniżej poprawna wersja :) (oczywiście, jak poprzednio, nieletni nie mogą klikać w obrazek)

6 komentarzy:

  Andrzej Amen Nowak

16 marca 2008 21:17

Bardzo fajne projekty :D
Koszulka o ewolucji automatycznie skojarzyła mi się z tą koszulką:
http://meeplepeople.com/proddetail.php?prod=Contest01&cat=7

Pozdrawiam
Amen

  edrache

16 marca 2008 21:24

andrzej: hehe tego nie widziałem, rzeczywiście podobny pomysł; pewnie gdybym zobaczył wcześniej tę koszulkę, to projekt w ogóle by nie powstał :)

  Anonimowy

16 marca 2008 22:13

A tam od razu nie powstał. To tak jak z wynalazkami: jak nie wiesz, że coś już zostało wynalezione i sam to odkryjesz to są szansę, że wynalazek będzie posiadał Twoje nazwisko obok nazwiska pierwszego wynalazcy;). A Twój projekt lepszy jest od przytoczonego powyżej więc tym lepiej. I te hasło. Jakoś tak kojarzy mi się z Pearl Jamem. Dobrze kombinuje?

  edrache

16 marca 2008 23:09

"Jakoś tak kojarzy mi się z Pearl Jamem. Dobrze kombinuje?" Dokładnie - nawet słuchałem tego utworu podczas rysowania :)

  Tomasz Luch

17 marca 2008 10:37

Uwielbiam ten utwór Pearl Jam, wogóle jestem fanem tego zespołu. A sama koszulka - rewelacja. Trzymam kciuki na pozytywną odpowiedź od producenta koszulek... :)

  Mateusz "JAskier" Pitulski

18 marca 2008 08:28

Chyba wszystkie bym wziął :)