Teoria... - MECHANIKA - manual

W związku z niepełnym zrozumieniem (i z niezrozumieniem) ostatniego paska na Games Fanatic stworzyłem krótki MANUAL jak należy czytać pasek MECHANIKA.


Wiem, że jest trochę zagmatwany, ale potraktujcie to jako grę (kto zgadnie do jakiego tytułu nawiązują teksty z manuala? Poznaniacy sie nie odzywają) ;) Poza tym miejcie więcej dystansu do siebie i świata :)
Na wszelki wypadek napiszę, że pojawią się paski, w których będę żartował z wielu rzeczy, ale nigdy złośliwie, więc zanim się Wam podskoczy ciśnienie policzcie do 10 albo jeszcze lepiej od 10 do 1 - powinno pomóc. A jeżeli nie pomoże to widocznie mamy inne poczucie humoru :)

PS. Neuroshima Hex ma u mnie na bgg 9 ;)

4 komentarzy:

  Tomasz Luch

27 lutego 2008 22:49

Jak dla mnie - bomba. ;)
A na przyszłość nie przejmuj się "burkami" - niektórych rzeczy ludzie nie są w stanie pojąć...

Pozdrawiam

  Krzysztof "Khaki" Baranowski

28 lutego 2008 00:22

Nigdy więcej sie nie tłumacz
To powoduje że ludzie zaczynają się zastanawiać czy aby na pewno miałeś na myśli to czego nie miałeś na myśli. Lub czy aby na pewno nie miałeś na myśli ... eeeee... namyśli tego co inni myślą że mogłeś pomyśleć...
Mniejsza o to!
Ja też nie będę się tłumaczył z tego co myślę.

  Paweł

28 lutego 2008 00:26

Całkowicie zgadzam się z przedmówcami. Jeżeli ktoś nie rozumie Twojego poczucia humoru to trudno. Nie można natomiast dawać wejść sobie na głowę i udowadniać, że nie jest się wielbłądem.

  edrache

28 lutego 2008 08:56

spokojnie spokojnie :)
dzięki za komentarze, ale naprawdę dużo radości sprawiało mi robienie tego Manuala :)